MÜSİAD Hizmetler Sektör Kurulu Müşteri Deneyimi Konferansı’na Katıldı

12.05.2017

MÜSİAD Hizmetler Sektör Kurulu Üyesi Meltem Karateke’nin sahibi olduğu IMI Conferences tarafından  İstanbul'da düzenlenen Müşteri Deneyimi Konferansı'nda farklı sektörlerden temsilciler deneyimlerini paylaştı. Konferansın bu yıl ki teması Çin Atasözü 'Gülmeyi Bilmeyen Dükkân Açmasın' oldu. Müşteri beklentilerinin şirket stratejilerine yön verdiği günümüzde, kusursuz bir müşteri deneyimi oluşturmak kritik öneme sahip. Konferansta hizmet veren kurumlar müşterileriyle birlikte yaşadıkları deneyimleri aktardı. Başarı hikâyeleri, ilginç müşteri deneyimleri, hatalar ve öğrenilen dersler de konferansın konuları arasında yer aldı. Ayrıca kurumlar, müşterileri ve çözüm ortaklarıyla birlikte tecrübelerini katılımcılara anlattı.

Arvato, Avaya, Netaş ve Sor’un’un katkılarıyla gerçekleşen konferansta, Denizbank Ödeme Sistemleri ve Şube Dışı Kanallar, Telefonda Satış ve Müşteri Yeniden Kazandırma Grup Müdürü Altuğ Merhap, Odeabank Direkt Bankacılık-İletişim Merkezi Grup Müdürü Akın Adıyaman ve Arvato Büyük Müşteri Yöneticisi AuffarthJoerg bankacılık sektörüne dair müşteri deneyimi örnekleri paylaşırken, Avaya Türkiye Genel Müdürü Ayşe Kılıçaslan ve Acıbadem Sağlık Grubu Çağrı ve Operasyon Merkezi Direktörü Elif Kurhan sağlık sektöründeki tecrübelerini katılımcılarla paylaştılar. Enerji sektöründe dış kaynak kullanımının avantajları konusunda bilgilerin aktarıldığı üçüncü oturumda, Netaş IT Operasyonu Kıdemli Müdürü Baran Konukluoğlu ve Netaş Kurumsal Sektör Çözüm Danışmanı Mustafa Sert’e, ADM Elektrik Bilgi İşlem Müdürü Mehmet Karadeniz eşlik etti.

Şirketlerin müşterilerine bir çok farklı online kanaldan mesajlaşarak hizmet vermelerini sağlayan Sor’un, kurumsal müşterileri için sunduğu çözümleri, Pizza Hut ve Aksigorta ile birlikte anlattı. Panelde, Sor’un kurucu ortağı Oğuzhan Başeğmez ile birlikte Aksigorta Dijital Pazarlama Yöneticisi Derya Atakan Deyirmenci ve Pizza Hut E-Ticaret Müdürü, Cihangir Çetintırnak yer aldı. Konferans, Avaya Türkiye Genel Müdürü Ayşe Kılıçaslan ve Turkcell Global Bilgi, Turkcell Operasyonları Direktörü Funda Seyrek’in Telekom sektörüne dair sunumlarının ardından, kamuda vatandaş deneyimiyle devam etti.

İBB Halkla ilişkiler Müdürü Atakan Yılmaz ve İBB Halkla İlişkiler Müdür Yardımcısı Yunus Kadakal'ın, vatandaş deneyimi süreçlerine dair başarılı uygulamaları aktardıkları sunumda, vatandaş memnuniyeti konusunda basın ve sosyal medyanın ilgi odağı haline gelen emekli İETT şoförü Hikmet Yılmaz, ilham veren hikâyesini katılımcılarla paylaştı. Konferans, teknoloji, lojistik ve turizm sektörlerindeki müşteri memnuniyeti süreçlerini içeren oturumlarla sona erdi.

Konferansa, Hizmetler Sektör Kurulu Başkanı Sertip Akşahin, Sektör Kurulu Başkan Yardımcısı Çağlar Aslan, MÜSİAD Batman Şubesi Sektör Kurulları ve İş Geliştirme Komisyonu Başkanı Umut Doğu Ekmen, Hizmetler Sektör Kurulu Üyeleri Bekir Karahan ve Eda Nur Devrim katılım gösterdi.